6 d’oct. 2006

El forat de la vergonya.


La gran trola infernal

El dijous vaig tenir sort de no tenir classe d'Història Antiga. Vaig sortir a les vuit i em vaig estalviar els aldarulls que es van produir per allà a les nou del vespre en aquells territoris.


Avui no he vist les restes del combat ferotge que diuen que va haver-hi. Sembla ser que al graó del MACBA va haver-hi llenya entre jovent desafecte al règim i els mossos d’esquadra. Un grup amb caputxa va llençar fins i tot coets a l’autoritat, al més pur estil "bazocaire". Noticia positiva: ningú va prendre mal.


Tot rau en la posta en marxa d’un projecte a prop de Santa Caterina sense consens amb els veïns. Sembla que el concepte de participació que té aquest consistori és una mica obscur. Obren processos participatius que després es passen pels baixos de forma ofensiva. Jo ho he viscut això i és emprenyador. S'omplen la boca de participació però no hi creuen gens ni mica.


Aqui us deixo un enllaç en el que es denuncia el procés participatiu.

Procés participatiu del Forta de la Vergonya.


En qualsevol cas l'origen de les forces guerrilleres urbanes el desconec, i no se fins a quin punt té relació amb el tema. Quan va haver-hi la festa del famós “botellón” també van aparèixer tropes irregulars amb ganes de fer pràctiques. En aquell cas encara va quedar menys clar el connector entre “botellón” i guerrilla urbana, i encara va quedar més fosc el perquè els veïns del Raval tenien que capejar ambdues tocades de genitals.


En definitiva la cosa està calenta per la barriada.